6 תשובות
אדם שלא מכיר אותך ולא ישפוט אותך
קודם כל, פסיכולוג הוא איש מקצוע שלמד במיוחד כדי לטפל במצבים שבהם אדם צריך תמיכה, בדרך כזו או אחרת.
דבר שני, הרבה ילדים לא מרגישים בטוח לדבר עם ההורים שלהם על דברים כאלה, כי הם חושבים שלא יבינו אותם, שההורים לא יהוו מקור לעצה שתסייע להם, במקרים רבים זה גם נכון. במקרים רבים לא
גורם חיצוני אובייקטיבי שלא קשור לסיטואציה לעיתים רבות יכול לסייע לאדם הרבה יותר מאדם קרוב אליו
כי זה אדם שלא באמת מכיר אותך ולא בחיים שלך, וזה גם המקצוע שלו.. אז אין בעיה להיפתח בפנייו מבלי להשפט באמת
עם ההורים צריך אחרי זה לחיות בבית והכל וזה מוזר שאנשים שכל כך קרובים אליך יודעים עליך את כל זה
פסיכולוג זה בן אדם חיצוני כזה שאפשר ללכת ולהגיד לו מה שרוצים בלי לחשוב איך זה ישפיע על היומיום שלך
כי פסיכולוג לא יכעס עלייך אז את מרגישה יותר בנוח
כי פסיכולוג זה אדם ניטרלי. וסביר להניח שפחות ישפוט אותם.