9 תשובות
כן כי חשוב לי שזה לא יהיה "סתם" פרידה, ואם היינו ביחד אני חושבת שמגיע לו לדעת את הסיבה
שואל השאלה:
קרה לי עכשיו עם מישהי שאני לא נמשך אליה,זה כזה באסה כי היא מדהימה חוץ מזה אבל אני לא מצליח...,מן הסתם אני לא אגיד לה את האמת אבל:(...
אנונימי
לא מתחילים את זה אם לא נמשכים, בשביל מה להתחיל את זה בכלל? משיכה זה המהות ביחסים
אנונימית
שואל השאלה:
הכרנו בתור ידידים,זה לא שבאתי אמרתי יאללה ישר בואי נהיה זוג,ומשיכה זה לא המהות בזוגיות מה?
אנונימי
לא אגיד לו את זה.
שואל השאלה:
יכול להיות...
אנונימי
כן האמת פוגעת לפעמים אבל לא להגיד יותר פוגע
הייתי בקטע עם מישהו והיה לי מאוד קשה להמשיך בגלל חוסר המשיכה שהרגשתי כלפיו, אז לא אמרתי לו את זה אבל כן הבהרתי לו בצורה יפה שזה לא ממש יכול להתקדם לדעתי (למרות שהוא גם היה די אובססיבי אליי אז אני לא בטוחה שהתרחקתי ממנו בגלל המשיכה)
אני יודעת שעדיף להגיד את האמת וכל זה
אבל לא הייתי אומרת את האמת מהפחד לפגוע
באותו הנושא: