16 תשובות
כן
לצערי כן
בנות מטומטמות
לצערי יש
לצערנו
היי :)
כן כמובן, אני כזאת ;)
כן כמובן, אני כזאת ;)
מסתבר
שואל השאלה:
avital.s את יכולה לפרט ?
avital.s את יכולה לפרט ?
אנונימי
לצערנו כן
^^אני בעד זכויות האדם (כי שני המינים בני אדם בעצם)
אני בעד שאישה תנהג, תצביע, תביע דעה ותהיה אישה חזקה..
אך אני נגד שיוון מגדרי- כזה שתומך בעירבוב תפקידים בחיים ותכונות אופי, מאמינה שכל מין שונה לגמריי, וחוץ מהיותם בני אדם אין עוד משותף לשניים.. אין מין טוב יותר או שולט יותר, כי אי אפשר להשוות בין שתי דברים שונים, זה כמו שאשאל בפאזל משתי חתיכות איזה חתיכה נחוצה יותר- אין.. שניהם נחוצים לתמונה :)
אני גם נגד הפלות
נגד קיום יחסים בגילאים צעירים
נגד לבוש פרובוקטיבי מאוד
ונגד התחרות שהפמיניזם מייצר וההכחשה לכך שגבר חזק יותר.
זה הכל ;)
אני בעד שאישה תנהג, תצביע, תביע דעה ותהיה אישה חזקה..
אך אני נגד שיוון מגדרי- כזה שתומך בעירבוב תפקידים בחיים ותכונות אופי, מאמינה שכל מין שונה לגמריי, וחוץ מהיותם בני אדם אין עוד משותף לשניים.. אין מין טוב יותר או שולט יותר, כי אי אפשר להשוות בין שתי דברים שונים, זה כמו שאשאל בפאזל משתי חתיכות איזה חתיכה נחוצה יותר- אין.. שניהם נחוצים לתמונה :)
אני גם נגד הפלות
נגד קיום יחסים בגילאים צעירים
נגד לבוש פרובוקטיבי מאוד
ונגד התחרות שהפמיניזם מייצר וההכחשה לכך שגבר חזק יותר.
זה הכל ;)
כן
כן
כן
באותו הנושא: