5 תשובות
שואל השאלה:
בסוף רשמתי לו עכשיו שנראה לי שעדיף שאבוא עצמאי ואין לי בעיה ומרגישה עכשיו רע כי בהתחלה לא חשבתי ואמרתי שכן אבל מעדיפה לא להיות תלויה בו קצת מטראומת עבר..
אנונימית
לגמרי סבבה, עשית בסדר
כן אחלה, רק תוודאי שאת מרגישה בנוח איתו
זה בסדר גמור שהוא יבוא לאסוף אותך
שואל השאלה:
האמת שכבר עניתי אבל פתאום מלחיץ אותי שהייתי צריכה לסרב או משהו לא יודעת..
אנונימית
באותו הנושא: