7 תשובות
זה תלוי בקולנוע
הייתי גם בהוט סינמה ולא היה הפסקה
שואל השאלה:
מעניין. אני הולך היום להוט סינמה מקווה שתהיה. 3 שעות זה כבד
מעניין. אני הולך היום להוט סינמה מקווה שתהיה. 3 שעות זה כבד
הייתי בvip ביס פלאנט ולא היה
בסינמה סיטי הייתה לי הפסקה. כנראה שזה תלוי בקולנוע.
הוט סינמה ללא הפסקה.
אני הייתי ברב חן ללא הפסקה
באותו הנושא: