2 תשובות
כן. יש עומס וצריך להיות כל הזמן בהיכון.
מזכירה זה הרבה עבודה אבל מתגמל אבל בספרייה את באה במגע עם מלא גילאים ואת יותר נגישה לאנשים עצמם
באותו הנושא: