6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי חשבתי שזה מטומטם שאני אומרת את זה
לאלא זה לא מטומטם חחח זו מי שאת ואין בזה משהו רע
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי חחח חשבתי שיצאתי מסכנה או משהו כי אין לי הפרעת קשב חס וחלילה
לא, למה שיתרחקו ממך? ממש לא זה באמת סבבה לגמרי אני בעצמי כזאת ולא אכפת לי מה חושבים חחח
לפעמים חושבים שאני קצת מוזרה אבל אני נהנית מהחיים אז אל תתני לאחרים לחשוב שזה משהו לא בסדר כי זה לא נכון בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה לא ? אין הפרעת קשב אני פשוט אומרת שאני היפראקטיבית מה אתה לא יודע בצחוק זה אומר שיתרחקו ממני ?
ברור זה הכי כיף שיש לעשות שטויות וכיף שזורמים. ולא זו ממש לא מחלה, אני אישית מתה על אנשים כאלה. תמשיכי להינות ולעשות חייםם אל תתני לאף אחד לגרום לך לחשוב ככה:)
אנונימית