7 תשובות
אני באמת מבינה אותך.
הכל רע ואני בוכה לי שלושה ימים בלי הפסקה.
ועם זאת!!!
החיים מגניבים בטירוף ותמיד יש דברים טובים.
ואני מבינה באמת את הייאוש שלך- שדווקא שהכל היה טוב הכל נהרס. באמת באמת באמת מבינה אותך.
החיים הם עליות וירידות, גם אם הכל נראה חשוך וחסר תקווה עכשיו, יגיעו תקופות יותר טובות,
תתמקדי הדברים שכן עושים לך טוב ותעצימי אותם, תקיפי את עצמך באנשים שעושים לך רק טוב
שואל השאלה:
יש לי הרגשה רעה שמשהו רע הולך לקרות לי משהו שישאר טראומתי ואין לי כוח בכללי ללת לבית ספר וההורים לא מבינים ואני לא מצליחה ללמוד כבר
אנונימית
למה את חושבת ככה?
היי אהובה
מבינה את ההרגשה אני גפ כמוך עוברת תקופות
את צריכה לדעת שגם אם לזמן קצר הכל נסתדר
אומנם אחר כך חוזרים הקשיים
אבל בסוף הכל מסתדר לטובה
ואת חזקה את מסוגלת להתמודד
עצה שלי תדברי על זה עם מישהו שאל סומכת עליו או אנשים פה
כדי שיוכלו לעזור לך להתנודד עם הדברים

אם תרצי מוזמנת לפנות אליי

אני אוהבת אותך ואומרת לך שאת מדהימה וכל הקשיים יעברו בסוף או יהיו יותר קלים❤
אומרת בתור מישהי בת 24 שחוותה הרבה
שואל השאלה:
כי בטח יפרסמו תמונות שלי עם כל הבחירות הלא חכמות שלא
אנונימית
מבינה אותך. מרגיש שכולנו חיים את אותם החיים. מוזמנת לפרוק אם את רוצה