6 תשובות
סתם ילדה צודקת לגמרי^^
ומה שבטוח אל תעשי דרך 16 פרסונליטיז זה לא עובד לפי התאוריה של קוגניטיב פאנקשאנז משמע זה לא ממש מבחן אני בי טי איי זה פשוט מבחן אישיות
לרוב אומרים ש-sakinorva מדוייק, למרות שזה רשם לי שאני esfp בזמן שה-se שלי מורגש לעיתים רחוקות, אבל הכי טוב זה ללמוד על cognitive function.
ממליצה על המבחן הזה
אין ממש מבחן טוב עדיף ללמוד על קגניטיב פאנקשאנז
יש לי את הרושם שזה- אבל הוא קצת ארוך (מאה ומשהו שאלות).