תשובה אחת
כמה שאת מרגישה שמתאים לך ומרגיש לך מספיק, אל תנסי לאכול יותר מידי "כי זה בריא"- זה כבר לא בריא.
כמות רגילה, לא לחיות רק על זה , הגוף צריך עוד דברים.