8 תשובות
אם עד עכשיו לא אז כן
אשרייך
לא בהכרח, זאת התחזקות
אם זה רק שמירת שבת זה נקרא התחזקות בדת, לחזור בתשובה הווי אומר לשמור את כל ההלכות מא' עד ת'.
זה חלק מזה.
אנונימי
זה חלק לא קטן מהעניין אבל יש עוד הרבה לדת עצמה
תפילה ביום גם תספיק לך ושאר העניין לדעתי הוא צניעות בעיקר, לדעת הלכות שקשורות יותר לאישה שזה טהרה
זה התחזקות זה לא חזרה בתשובה
חזרה בתשובה את צריכה לשמור את ההלכות וגם את צריכה להתחרט על כל החטאים שעשית בעבר