5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי חבר אבל אני לא חושבת שהוא שם לב לזה שאני פשוט מדוכאת בזמן האחרון
יש לי חבר אבל אני לא חושבת שהוא שם לב לזה שאני פשוט מדוכאת בזמן האחרון
אנונימית
הכול בסדר גם אני ככה יש הרבה אנשים כמונו תנסי הומר שחור
גם לי יש תקופות כאלה. את צריכה למצוא ריגושים ולמלא את חיי היום יום שלך וכדי לשתף בן זוג שלך בנושא.
זה תקופות ממש קשות, מכירה את זה, תנסי לצאת, לשנות קצת את השגרה, לנשום אוויר צח
אני לא רוצה לנפץ לך את המחשבה שאנחנו נוכל לעזור לך , אבל זה מה שקורה אז סורי ,
אנחנו לא נוכל לעזור לך , אנחנו נוכל רק לייעץ ,
את צריכה להוציא את עצמך מהמצב הזה ולא אף אחד אחר ,
אז דבר ראשון דברי עם הבן זוג שלך , כרגע הוא וההורים שלך הם האנשים הכי קרובים אלייך ,
דברי איתם אני בטוחה שזה יתחיל לעשות לך טוב ,משתפים מרגישים יותר טוב,
גם אם זה מאחוריי המקלדת אז אם תרצי אני פה ❤,
דבר שני תצאי תחיי את החיים , אל תשאירי בבית בבאסה , תצאי עם חברות קניון עיניינים שופינג או עם חבר שלך למסעדה , מסיבה ,
ובאמת שתרצי את זה , זה עוד יותר כיף ומשמח שרוצים את זה ...
ואל תחשבי על זה שאת במצב הזה , זה מכניס יותר לדיכאון ובאסה...
ועכשיו מה שנותר לי לומר לך זה בהצלחה ושאני פה תמיד אם את רוצה תפני אליי בפרטי ❤
אנחנו לא נוכל לעזור לך , אנחנו נוכל רק לייעץ ,
את צריכה להוציא את עצמך מהמצב הזה ולא אף אחד אחר ,
אז דבר ראשון דברי עם הבן זוג שלך , כרגע הוא וההורים שלך הם האנשים הכי קרובים אלייך ,
דברי איתם אני בטוחה שזה יתחיל לעשות לך טוב ,משתפים מרגישים יותר טוב,
גם אם זה מאחוריי המקלדת אז אם תרצי אני פה ❤,
דבר שני תצאי תחיי את החיים , אל תשאירי בבית בבאסה , תצאי עם חברות קניון עיניינים שופינג או עם חבר שלך למסעדה , מסיבה ,
ובאמת שתרצי את זה , זה עוד יותר כיף ומשמח שרוצים את זה ...
ואל תחשבי על זה שאת במצב הזה , זה מכניס יותר לדיכאון ובאסה...
ועכשיו מה שנותר לי לומר לך זה בהצלחה ושאני פה תמיד אם את רוצה תפני אליי בפרטי ❤
באותו הנושא: