12 תשובות
מצטרפת לשאלה והאמת, שהריב בין דיסי למארוול זה הריב הכי מגוחך שיש
שואל השאלה:
ראיתי את הסרט החדש של באטמן והוא באמת סרט על רמה, הוא באמת ישנה את התצפית של אנשים על הסרטים של די סי כי הוא פשוט עשוי מאוד טוב והשחקנים מדהימים.^
אנונימית
בתור אחד שחברים שלו ראו את הסרט והם אובייקטיבים לגמרי הם לא אהבו את הסרט, אני אראה אותו ואז אגיד מה אני חושב (אשמח לפרח אני חדש) וזה דבילי לשפוט משהו סתם
יכולה להגיד שאני מארוול פאן, ואין לי בעיה עם דיסי בכלל. אני האמת מאוד מתחברת, כי אני מאוד אוהבת את הז'אנר הזה, וזה שזה דיסי לא ימנע ממני לראות את הסרט, האמת שאני מצפה ללכת אליו
בכללי הריב הזה הוא ממש מטומטם, אפשר להעריץ גם וגם
אנשים אוהבים לשפוט לפי הדעה הפופולרית של אחרים אז הם שופטים סרטים בלי לראות אותם בכלל.
ובתור מעריצת מארוול אני חושבת שהסדרות של דיסי טובות יותר מחלק מהסדרות של מארוול בפערר.
וממש אהבתי את הסרט של הארלי קווין אבל אנשים אוהבים להגיד שאין לי טעם בסרטים כשאני אומרת את זה (שזה מטומטם כי על טעם אי אפשר להתווכח)
אנונימית
לא יודעת אני אוהבת את שנייהם אבל אוהבת יותר מארוול.
בתכלס הכי תכלס שורה תחתונה זה דיי אותו דבר -
גיבורי על.


ואני הכי רואה את שנייהם.
בלי קשר לריב של דיסי מארוול
הסרטים של באטמן גרועים
באטמן בכללי הוא דמות מאוד מעניינת ואין סיבה לא לאהוב אותו אבל הסרטים ממש מעפנים
נגיד הדמות של באטמן בסדרות של דיסי כמו גות'האם והטיטאנים הדמות של באטמן ממש ממש טובה
.-/
שואל השאלה:
כן פשוט חבל^ אני שרופה על הסרטים של מארוול אבל הסרט החדש של באטמן לא פחות מהסרטים האלו.. אני גם לא מבינה אנשים שישר מתחילים לדבר על מארוול כששואלים את החוות דעת שלהם לגבי הסרטים של די.סי
אנונימית
שואל השאלה:
האביר האפל זה יצירת מופת לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
לגמרי. לפני יומיים ראיתי האביר האפל וזה רמה אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם הסרט של באטמן החדש הפתיע לא פחות.
אנונימית
^
נכון,
אני אוהבת מארוול אבל גם דיסי אבל זה דבילי לשפוט משהו שאפילו לא ראית או רק בגלל שאתה אוהב משהו אחר