2 תשובות
נראה לי שזה מאכל בפני עצמו, יש מצב שזה נכנס לקטגוריה הסנדוויץ אבל ככל הנראה אף אחד לא יבקש כריך ואז שישאלו איזה הוא יגיד נקניקיה בלחמניה