7 תשובות
סנאים,
אני יודעת את זה בזכות הפרק מבובספוג כשבובספוג ופטריק הפריעו לסנדי בשנת החורף שלה (:
אני יודעת את זה בזכות הפרק מבובספוג כשבובספוג ופטריק הפריעו לסנדי בשנת החורף שלה (:
גם את ראית בטיקטוק שהאוגר נקבר ומסתבר שהוא בכלל ישן שנת חורף?
^ וואייי זה קרה?!
מסכן דיי בא לי לבכות.
מסכן דיי בא לי לבכות.
^זהו שלא נראלי כי ממתי אוגרים ישנים שנת חורף
שואל השאלה:
^^^ כן, הסתכלתי בתגובות ואף אחד לא אמר משהו על זה שאוגרים לא ישנים שנת חורף וזה גרם לי לחשוש שאולי קברתי את שלי בעודם בחיים
^^^ כן, הסתכלתי בתגובות ואף אחד לא אמר משהו על זה שאוגרים לא ישנים שנת חורף וזה גרם לי לחשוש שאולי קברתי את שלי בעודם בחיים
מרמיטות
דובים
המון יונקים עושים את זה
וזוחלים
אוגרים גם כן
דובים
המון יונקים עושים את זה
וזוחלים
אוגרים גם כן
^^ אל תדאגי לא נראלי שזה באמת נכון
היו לי 50 אוגרים (אפילו יותר) ואף אחד מהם לא ישן חחח הם רק אכלו אחד את השני
היו לי 50 אוגרים (אפילו יותר) ואף אחד מהם לא ישן חחח הם רק אכלו אחד את השני