16 תשובות
לקחת את הטלפון לתיקון אני מניחה
אולי משהו בהגדרות?
שואל השאלה:
אין כלום בהגדרות...הוא חזר מתיקון לאותה בעיה שלשום ועכשיו זה חזר...
אין כלום בהגדרות...הוא חזר מתיקון לאותה בעיה שלשום ועכשיו זה חזר...
אנונימית
הטלפון נפל לאחרונה?
שואל השאלה:
כן, כמעט ל פעם שהוא נופל זה קורה, הוא כבר היה בתיקון לפני כמה ימים
כן, כמעט ל פעם שהוא נופל זה קורה, הוא כבר היה בתיקון לפני כמה ימים
אנונימית
איזה דגם טלפון זה?
שואל השאלה:
a50, ולא יודעת אבל זה הסתדר ואז בת דודה שלי (בת 4) הפילה לי אותו והבעיה חזרה
a50, ולא יודעת אבל זה הסתדר ואז בת דודה שלי (בת 4) הפילה לי אותו והבעיה חזרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מפילה הרבה, כל פעם שהוא נופל זה קורה (נופל מקסימום פעמיים בחודש אבל זה עדיין מעצבן) וזה בחיים לא היה ככה, יש לי את הטלפון הזה כבר שנתיים וקצת
אני לא מפילה הרבה, כל פעם שהוא נופל זה קורה (נופל מקסימום פעמיים בחודש אבל זה עדיין מעצבן) וזה בחיים לא היה ככה, יש לי את הטלפון הזה כבר שנתיים וקצת
אנונימית
ידעתיי
כל הסדרת a הזאת של סמסונג דפוקה היו לי 2 טלפונים ממנה ושניהם נהרסו ככ מהר בנפילה אחת
קיצר תקחי שוב לתיקון ותתפללי
כל הסדרת a הזאת של סמסונג דפוקה היו לי 2 טלפונים ממנה ושניהם נהרסו ככ מהר בנפילה אחת
קיצר תקחי שוב לתיקון ותתפללי
שואל השאלה:
אני מחליפה לאייפון 11 עוד מעט נמאס לי מהחרא הזה
אני מחליפה לאייפון 11 עוד מעט נמאס לי מהחרא הזה
אנונימית
כן תעשי את זה או לסדרת s של סמסונג
להחליף טלפון זה קרה לי פעם
יכול להיות שהתיקון יעלה יותר מהטלפון
יכול להיות שהתיקון יעלה יותר מהטלפון
אז כך אותו לתיכון
לקחת שוב לתיקון
הa30 אצלי מחזיק עוד משנת 2019 והוא עובד כמו חדש.
הa30 אצלי מחזיק עוד משנת 2019 והוא עובד כמו חדש.
אנונימית
גם לי היא ועם אותו סוג טלפון זה לא הסתתדר אף פעם צריך להחליף
תנסה לבדוק בלוטוס, להפעיל מחדש ואם לא תעביר לתיקון
באותו הנושא: