11 תשובות
אם הוא ישתנה ואני אוהבת אותו אין סיבה שלא.
לא.
לא כי אני לא מאמינה לו, אני בטוחה שהוא עבד על זה ובאמת עשה שינוי.
אבל אני בתפיסה שלי, הרגלים שנוצרו בגיל צעיר לא באמת נעלמים. ברגע של משבר, של חולשה, של כעס מאוד חזק, הוא יכול להישבר ואוטומטית להשתמש באלימות. והוא כנראה ירגיש נורא אחר כך. וישנא את עצמו.
אבל עדיין, הוא הרים יד ופעל באלימות.
אז לא, אני לא אהיה מוכנה לצאת עם מישהו כזה.
לא כי אני לא מאמינה לו, אני בטוחה שהוא עבד על זה ובאמת עשה שינוי.
אבל אני בתפיסה שלי, הרגלים שנוצרו בגיל צעיר לא באמת נעלמים. ברגע של משבר, של חולשה, של כעס מאוד חזק, הוא יכול להישבר ואוטומטית להשתמש באלימות. והוא כנראה ירגיש נורא אחר כך. וישנא את עצמו.
אבל עדיין, הוא הרים יד ופעל באלימות.
אז לא, אני לא אהיה מוכנה לצאת עם מישהו כזה.
לא
לא
לא
ממש לא.. מצטערת אבל אם הוא היה אלים ותקף מישהי או את הבת זוג הקודמת שלו זה דגל ונורה אדומה בשבילי.. כן מכירה אנשים עם בעיות בשליטה בעצבים שהלכו לטיפול וזה עזר אבל יש הבדל בין אלים לשליטה בעצבים וזה יכול להתנגש ביחד אבל לא גבר אלים..
אם הוא עשה משהו למישהי מי אמר שאני לא הקורבן הבא שלו? ויש מצב גדול שאני לא השנה אותו
אם הוא עשה משהו למישהי מי אמר שאני לא הקורבן הבא שלו? ויש מצב גדול שאני לא השנה אותו
לא בחיים לא
לא,
אנשים כאלה לא באמת ישתנו.
אבא שלי כזה וברצינות אני לא סולחת לו על זה.
אנשים כאלה לא באמת ישתנו.
אבא שלי כזה וברצינות אני לא סולחת לו על זה.
אנונימית
לא גם אם הוא השתנה ומתחרט על זה לא.
ברגע שבן אדם ביצע מעשה כזה או אחר של אלימות אין לו סליחה.
ברגע שבן אדם ביצע מעשה כזה או אחר של אלימות אין לו סליחה.
באותו הנושא: