5 תשובות
לדבר איתו פנים מול פנים
כנראה הוא זבל אם הוא לא מעריך את ההתנצלות שלך .
פעם קרה לי שפגעתי במישהו שאהבתי, ואז התנצלתי אלף פעם והוא לא ענה לי והתעלם ממני, אבל הוא סתם היה אדיוט
אם הוא לא העריך את ההתנצלות שלי
תני לו זמן, אני בטוחה שהוא יבין שלא שווה לו לוותר עליך אחרי כל ההתנצלויות, תאמיני לטוב ואני גם מקווה בשבילך!!
באותו הנושא: