5 תשובות
לפעמים כן לפעמים לא. לרוב באייפון זה מופיע אבל לא אומר מי הבן אדם שמחק את זה.
אנונימי
לא
תופיע התראה שההודעה נמחקה אבל לא רואים מי מחק. בצאט ההודעה לא תשאר לדעתי
זה מופיע בתור התראה. אבל לא רואים מי מחק.
לא חושבת אבל לפעמים זה מופיע