4 תשובות
להיכנע זה לא פתרון
ברור אבל לא צריך להפציץ בתי חולים וגני ילדים
^פוטין לא חולה נפש, הוא די חכם.
הוא לא היה מוכן שיהיה לו איום צבאי מנאטו בגבולות שלו.

(וזה שאני מבין את פוטין לא אומר שאני תומך בו..)
הם לא רצו שאוקראינה תצטרף לברית נאטו שזה כמה מדינות בברית שאם אחת מהן נכנסת למלחמה אז כל השאר מגנות עליה ואוקראינה ניסו להצטרף וגם באו לשים טילים או משהו ליד רוסיה אבל תכלס זה לא קרה אז סתם רוסיה פסיכופטית פוטין יורה על בתי חולים גני ילדים ועל אזרחים סתםם חולה נפש והאוקראינים מפגרים הנשיא שלהם החליט להלחם כאילו יש לו כוח ואמצעים נגד רוסיה במקום להכנע ולוותר מראש לחסוך מוות מיותר של האזרחים שלו