15 תשובות
כן
חח לא
לא כל כך
כן..
לא ככ
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
כן. ומי שכותב שלא אני מצטערת בשבילו
כואב לי על מי שרושם לא
אנונימי
לעע את לא לבד בזה חחחחח
אמא תמיד, אבא לעיתים.
כן. לכי לחבק אותם
כן.
לא ממש עם אבא לפעמים וזו אחת הסיבות שאני נפגעת מהם כל הזמן
אנונימית
כן
שואל השאלה:
שמחה לשמוע שהרוב בעלי תקשורת. כיף חח :)
שמחה לשמוע שהרוב בעלי תקשורת. כיף חח :)
אנונימית
באותו הנושא: