5 תשובות
אני יצאתי ואז חצי כיתה יצאה אחרי היה מצחיק לדעת שאין להם אומץ
לא
כן אני
פעם אחת עם מורה לאנגלית
עברו שלוש שנים, התגייסנו כבר לפני שנתיים והכיתה עדיין זוכרת לי את זה
פעם אחת עם מורה לאנגלית
עברו שלוש שנים, התגייסנו כבר לפני שנתיים והכיתה עדיין זוכרת לי את זה
כן
מלא פעמים, לא קרה כלום
שמו לי חיסור
מלא פעמים, לא קרה כלום
שמו לי חיסור
אצלי יצאו בסוף
באותו הנושא: