9 תשובות
14+
לא מומלץ מגיל קטן הייתי אומרת 16 פלוס זאת סדרה די קשה
13+?
תלוי בעיקרון אבל 13+ נראלי
יש בזה הרבה טריגרים
יש בזה הרבה טריגרים
יש שם דברים שהם קצת לא מתאימים לכל גיל
(יחסים, סמים וכאלה) אבל מגיל 14 זה גם בסדר
זה ממש מעניין אבל לדעתי עדיף לקרוא את הספר קודם, הוא באמת מדהים.
(יחסים, סמים וכאלה) אבל מגיל 14 זה גם בסדר
זה ממש מעניין אבל לדעתי עדיף לקרוא את הספר קודם, הוא באמת מדהים.
14+
אפשר גם מתחת לזה אבל זה תלוי במי שרוצה לראות, אם יש לו בעיה עם התוכן וזה
אפשר גם מתחת לזה אבל זה תלוי במי שרוצה לראות, אם יש לו בעיה עם התוכן וזה
עדיף לקרוא אם כבר.... אין כל כך גיל פשוט יכולת עצמית להתמודד עם שיט קשה
יש גיל מסוים,אבל בסדרה הזאת אני יכולה להגיד לך שאפילו אנשים שגדולים כבר היה קשה להם לצפות בזה. זאת סדרה כבדה וקשה,במיוחד אם את רגישה וטראומטית לגבי,אונס/הטרדות/אובדנות,ועוד..