5 תשובות
האופציה השנייה
את הראשון
בשתיים בלילה את עדיין תהיי עייפה כי עדיין יש שעון ביולוגי..
אני אישית חושב שביום לפני מבחן כדאי לתת לראש מנוחה ולהשתחרר כמה שאפשר ולעשות כל דבר אחר חוץ מללמוד, אבל אם את בטוחה שאת לא יודעת את החומר טוב אז אולי כדאי לך ללמוד עכשיו למבחן ולשטוף פנים כדי להתעורר ולאכול משהו טעים תוך כדי הלמידה ואז להספיק לישון לפחות 8 שעות
אני אישית חושב שביום לפני מבחן כדאי לתת לראש מנוחה ולהשתחרר כמה שאפשר ולעשות כל דבר אחר חוץ מללמוד, אבל אם את בטוחה שאת לא יודעת את החומר טוב אז אולי כדאי לך ללמוד עכשיו למבחן ולשטוף פנים כדי להתעורר ולאכול משהו טעים תוך כדי הלמידה ואז להספיק לישון לפחות 8 שעות
ללמוד עכשיו, בואי את בשתיים בלילה לא תהיי יותר עירנית, עדיף לסיים עם זה. תאכלי זה יעורר אותך, תשתי מים, שימי מוסיקה שתעלה את המצב רוח. בהצלחה במבחן מחר
שואל השאלה:
צודה רבה אנשים נחמדים :))
צודה רבה אנשים נחמדים :))
באותו הנושא: