26 תשובות
כן
לא
לא ב100 אחוז אבל הוא לא רחוק משם מכל הדברים שקורים.. :///
לא
פוטין יהיה הגורם למלחמת העולם השלישית אם לא יעשו משהו איתו
פוטין יהיה הגורם למלחמת העולם השלישית אם לא יעשו משהו איתו
לא
לא
חד משמעית שכן
לא הוא אפילו לא מתקרב לאכזריות של המחנות הרג ומה שהיה במלחמת העולם השניה
חדמש כן
אנונימית
שואל השאלה:
sodi meod גם היטלר לא התחיל ישר לקחת יהודים לגטאות ולדעתי אנחנו בדרך לשם
sodi meod גם היטלר לא התחיל ישר לקחת יהודים לגטאות ולדעתי אנחנו בדרך לשם
היטלר היה הרבה יותר אכזרי, היטלר רצה להשתלט על כל העולם ולשנות אותו, התעלל בבני אדם והסכים לערוך עלייהם ניסויים.
פוטין תוקף אוקראינה ומאיים על העולם שלא יתערבו.
פוטין תוקף אוקראינה ומאיים על העולם שלא יתערבו.
כן ולא
כן כי הוא תוקף מדינה חלשה
לא כי הוא לעומת היטלר לא תוקף את כל אירופה
מה שלא יהיה הוא מטומטם
כן כי הוא תוקף מדינה חלשה
לא כי הוא לעומת היטלר לא תוקף את כל אירופה
מה שלא יהיה הוא מטומטם
לא
הוא לא מנסה למחוק את האוקראינים כמו שהיטלר עשה עם היהודים
הוא לא מנסה למחוק את האוקראינים כמו שהיטלר עשה עם היהודים
"אני ואני נשנה את העולם"
אנונימית
לא צריך להשוות בינהם פוטין זה פוטין והיטחר זה היטלר ואין כזה דבר ההיטחר דל המאה ה21. אני לא חושבת שמה שפוטין עושה הוא בסדר הוא דיקטטור.
אנונימית
ממש לא, השוואה כזאת זה זלזול בשואה
תפעילו קצת את הראש ותבינו עד כמה אתם מזעזעים
תפעילו קצת את הראש ותבינו עד כמה אתם מזעזעים
צריך לראות לאן המלחמה הזאת תוביל עדיין מוקדם
^ מה קשור? יש ילדים שבכלל לא היו קיימים בשואה ואפילו לא יודעים כלום על מה קרה בשואה מה הם אשמים? אז זה שהמנהיגים התנהגו כך או אחרת זה סימן שכל העם צריך "לשלם" הם אנשים תמימים שלא עשו שום דבר לאך אחד בשואה לא.
אנונימית
על מה עשו לי מינוסים? ככה גם היטלר התחיל... עם מדינה אחת ואז עוד אחת ואז עוד אחת, והתחיל להרגיש שהוא מלך העולם. אני לא אומרת שעכשיו יש שואה. אני אומרת שתהיה מלחמת עולם נוספת אם לא יעצרו את פוטין.
מגיע לכל האוקראינים על מה שהם עשו בשואה
זה דעות קדומות אל תתייחס^
באיזשהו אופן, אבל לא בדיוק
לא כי היטלר ניסה להכחיד עם שלם בגלל הדת שלו, פוטין מנסה לכבוש את אוקראינה ולא להרוג את האוקראינים
אנונימית
לא
מאוד כואב לי על אוקראינה אבל אי אפשר להשוות
מאוד כואב לי על אוקראינה אבל אי אפשר להשוות
באותו הנושא: