התחברות
הרשמה
למה העלו לחלק את הדפר ב10 נקודות?
העלו לי ולא שאני מתלוננת חס וחסיסה אבל מדוע?
3 במרץ 2022, 11:46
צו ראשון
גיוס
דפ"ר
נקודות
ציונים
2 תשובות
כדי שלא ירגישו טיפשים מידי
אנונימי
מהה למה לי לא העלו
א
אנונימית המלכה של הסטיפס
באותו הנושא:
הדפר שקיבלתי נמוך ב10 נקודות מהדפר שצריך לתפקיד שאני רוצה, ולכן אני מתכננת לכתוב מכתב למיטב בנסיון להשיג את התפקיד הזה
מיטב העלו למלא את הדפר ב10 נקודות
למה העלו לחלק את הדפר ב10 נקודות?
לעוד מישהו העלו את הדפר?
למה עלה לחלק הדפר בעשר נקודות וזה? ועדיין יש אפשרות שיעלה לי הדפר?
למה לחלק העלו את הדפר ב10 נקודות ? העלו לכם?
העלו לחלק ציוני בגרות , העלו לכם גם?
תגידו למה העלו את הדפר בעשר נקודות?
לעוד מישהו פשוט העלו את הדפר??
אם נגיד העלו לסטיפס שאלה מפגרת מהאלה שהם מוחקים ומורידים נקודות אמינות, אבל העלו אותה אנונימי, זה מוריד נקודות?
העלו לכולם 7 נקודות בבגרות בלשון??