4 תשובות
שואל השאלה:
לדבר כל דבר?
כי זה קליט ואת אוהבת את איך שזה הולך כזה לדעתי (או אתה)
אצלי גם לדבר אני יכולה
אנונימית
כי זה קליט, למה הראו לנו שירים בכיתה א' ומזה למדנו? כי גם הם הבינו את זה שאנחנו קולטים לרוב דבקים קליטים עם מנגינה..