19 תשובות
הבית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
באופן כללי
אנונימית
מצפה רמון
בלימודיפ
השירותים ה"נטושים" מבית הספר היסודי, היה מקום לא רע בסך הכל.
פנמה
וואי איזה חור באוסטריה או בהודו נראה לי
הייתי בלא מעט מקומות שמעולם לא דרכה בהם רגלו של אדם.
מוצא עילית
לגמרי ככה^
אני ממש פה בצפת עכשיו חיחי
גבעת ישעיהו
אנונימית
הייתי ליד תל
לפידות
אנונימית
הייתי בירח
רכסים
אנונימית
שילה.
אנונימית
בבית ספר שלי ב-7:20