19 תשובות
לגטימי לגמרי, מי לא מאוהב בסבא החורג שלו?
הסבא החורג של השכן שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ידעתי שזאת לא רק אני
אנונימית
אני מצטער נכדתי היקרה אבל סבתא ואני לא נחלוק איתך.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה עם השלישיה שקבענו? אתה לא יכול לעשות לי את זה עכשיו
אנונימית
את לא רוצה, תאמיני לי לא כדאי לך
אני זקן מידי
אנונימי
שואל השאלה:
חבל
אנונימית
ברור מה הרי מי לא אוהבת את הסבא החורג שלה
^ עזבי אותו הוא סתם איזה זקן, את תמיד יכולה לעשות שלישיה אתי ועם שמעון החייזר הכתום
מה זה פה פתחתם פה וועדת רכילות עליי מאחורי הגב
תירגעו בקשה
אנונימי
^ מה פתאום! רק הצבנו עובדות
טוב אני פורש מהשיח המיותר הזה
מישהי מחכה לי ואתן לא עומדות להצטרף
גם לא את נכדתי היקרה החורגת
לילה טוב לכן
אנונימי
שואל השאלה:
לילה טוב סבוש תמסור לסבתא דש
אנונימית
בפעם הבאה שניפגש אני פשוט אביא לך חיבוק ונשיקה מכל הלב טוב מתוקית?
אנונימי
סיימ
מאוד לגיטימי
תראי, אני מוזרה שמאוהבת בסבתא החורגת, אז אני לא שופטת