10 תשובות
לא ניראה לי.. אם כבר 100
אבל עדיף מתנה
לא.. הוא בן 10 אין לו מה לעשות עם הכסף
תקנה לו מתנה או משהו
כן לאחותי בת שנה הביאו 450 הם שומרים בשבילה את זה לשתיהיה גדולה
אנונימית
תלוי מה את/ה בשבילו.. אם אתם משפחה זה הגיוני, ואם אתה חבר אני חושב שיותר הגיוני 50 או 100..
כן אם אתה חבר טוב שלו (:
תלוי מה הקשר בין מי שמביא לילד
לפי דעתי עדיף מתנה
תלוי ממי:-)