5 תשובות
מניחה שכן, תמונה מהממת
כן! תמונה מושלמת
גם כסטורי וגם כפוסט את מתכוונת? אם כן אז כדאי שתבחרי באחד מהם ולא תעלי את אותה תמונה בשתי הדרכיפ
בטח שכן
אמאלה אחותי את מהממת
וכן זה בסדר לעלות גם וגם אבל זה תמונה שמתאימה יותר לסטורי לדעתי
וכן זה בסדר לעלות גם וגם אבל זה תמונה שמתאימה יותר לסטורי לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: