7 תשובות
אחותי בשביל לריב יש שתי צדדים אני בטוחה שלא רק את אשמה תנסי לדבר איתה
שואל השאלה:
האמת שלא, פה רק אני עשיתי בעיות
אנונימית
תמיד שווה לנסות, הייתה לי חברה מאוד טובה שסכסכו בינינו היינו ממש כמו אחים אחרי חצי שנה שלא דיברנו ולא באתי לבת מצווה שלה היא כתבה לי שהיא נורא רצתה שאבוא וחיפשה אותי, השלמנו והיום אנחנו שוב כמו אחים אני כמעט גר אצלה חח
נראלי שענית לעצמך רואים שאכפת לך שזה לא סתם תנסי מה כבר יש לך לפספס במקרה הכי גרוע היא לא תירצה הכי חשוב שתהי שלמה עם עצמך וההחלטה
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שזה יפרק אותי נפשית. היה לי קשה בהתחלה מילא, אם יתברר לי שהיא פשוט שונאת אותי יותר אני לא אצליח להתגבר על זה
אנונימית
אם תעשי בעיות ולא תוכלי לשנות עדיף לך לעבוד על עצמך קודם כי אם לא זה יגמר באותה צורה
צריך ללמוד מהעבר לא כדאי לחזור עליו
אני יותר בכיוון של כן לנסות דווקא אבל קודם תשני את עצמך אפילו לפני שאת מתנהגת לא יפה ואת רואה שאת הולכת להתנהג לא יפה תגידי לעצמך במחשבות שזה פשוט לא שווה את זה או שתלבשי צמיד שכל פעם שאת רואה שאת הולכת ליפול תסתכלי עליו והוא יזכיר לך להרגע (כאילו זה יהיה סמל בשבילך ללא לחזור על העבר) ותתעסקי או תחשבי על משהו אחר
תכירי עוד חברות! ככה שגם אם היא לא תרצה אז יהיו לך עוד.
וגם תזכרי שגם ככה בחיים מתחלפים אנשים
ומכירים אנשים חדשים
גם אם אדם אחד לא רוצה קשר אז בעיה שלו הוא לא הבנאדם היחיד שקיים שאפשר להתחבר אליו
ויכול להיות שהחברה הכי טובה שתפגשי היא בכלל מישהי מהעתיד את כנראה עדיין לא הכרת את כל האנשים שהולכים לאהוב אותך
אף אחד מאיתנו לא
לא צריך לפרק הכל בגלל מישהי אחת
יכולה להיות מישהי אחרת שממש ממש תאהבי והרבה יותר ואת תהיי אז משופרת יותר בשביל קשר