16 תשובות
לספר להורים ולמדינה
אנונימית
בעיקרון אם הוא קטין יש לה חובת דיווח
שואל השאלה:
מדינה? ווטפק
דאמ ברו
מדינה? ווטפק
דאמ ברו
אנונימית
יאבחנו אותך אצל פסיכיאטר ואם זה רציני יתנו לך תרופות שעושות אותך שמחה וכאלה
אגב זה קרה לי ופשוט שלחו אותי לפסיכיאטר
כשאני פגעתי בעצמי בעבר, היא סיפרה לאבא שלי והיא חשבה שיש לי דיכאון, היא גם צדקה, אז היא הפנתה לפסיכיאטר.
שואל השאלה:
^^אם זה בסדר לשאול מה עשית אצל הפסיכיאטר ?
מתלבטת אם לספר
^^אם זה בסדר לשאול מה עשית אצל הפסיכיאטר ?
מתלבטת אם לספר
אנונימית
אני לא חושבת שהיא יכולה לדווח מבלי אישור מהמטופל (בין אם הוא קטין או מבוגר) יש כזה חוק
שכחתי את השם שלו
שכחתי את השם שלו
שואל השאלה:
מה עשיתן אצל הפסיכיאטר ?
מה עשיתן אצל הפסיכיאטר ?
אנונימית
שואל השאלה:
היא חייבת^^ זה חובת דיווח
היא חייבת^^ זה חובת דיווח
אנונימית
למי שאמרה שאסור לה לספר
חובה עליה לספר אם יש חשש לסכנת חיים, וזה המקרה
שואלת השאלה
בעיקרון פשוט שאלו אותי המון שאלות
על המצב החברתי, המשפחתי, והנפשי שלי
ועל המון דברים מסביב
שואלים גם על נסיונות,מחשבות ומעשים אובדניים
בסוף איבחנו אותי עם שיכאון ואובדנות והביאו לי כדורים, שאני לוקחת עד היום
בעיקרון אני מאוד ממליצה לך לספר, זה רק יעזור לך.
חובה עליה לספר אם יש חשש לסכנת חיים, וזה המקרה
שואלת השאלה
בעיקרון פשוט שאלו אותי המון שאלות
על המצב החברתי, המשפחתי, והנפשי שלי
ועל המון דברים מסביב
שואלים גם על נסיונות,מחשבות ומעשים אובדניים
בסוף איבחנו אותי עם שיכאון ואובדנות והביאו לי כדורים, שאני לוקחת עד היום
בעיקרון אני מאוד ממליצה לך לספר, זה רק יעזור לך.
על דברים שמסכנים את הבנאדם חובה לדווח להורים
פשוט אותי היא שאלה על דברים על כאילו למה פגעתי ואיך ואיך אני מרגישה ומה המצב שלי במשפחה ועם חברים וכו והיא נפגשה עפ ההורים ובסוף הביאו לנ כדורים ואני עדיין במעקב ונפגשת איתה כל חודשיים
היא תהיה חייבת לספר לגורם ממשלתי/מקצועי ולהורים אם המטופל קטין
לא צריך לספר לגורם ממשלתי מה יש לכם
כל גורם מקצועי שאת מספרת לו מחויב להעביר הלאה אינפורמציה אם הוא מרגיש שאת בסכנה מיידית, אנשים שבוחרים לספר למטפל שלהם דברים כאלו - הם אנשים שמבקשים עזרה. אני נתקלתי בזה הרבה מאוד פעמים ושלחתי הרבה מאוד מטופלים שלי להערכת מסוכנות - בעיקר בגלל שפחדתי שהם לא מצליחים לראות את התקווה בחיים שלהם ושהם התייאשו - היה עלי כעס עצום בחודש הראשון ואחרי כמה זמן, הייתה תודה ענקית שהצלתי אותם מעצמם. אם את באמת מחפשת מישהו שיעזור לך לצאת מסיטואציה שבה את מרגישה שאת לא חיה את החיים שלך כמו שאת חולמת לחיות - תספרי. יש הרבה אנשים טובים שרוצים לעזור לך. לסבול לבד זו אופציה גרועה
באותו הנושא: