6 תשובות
וואלה כן
אנונימית
רק אם רוסיה תפסיד בסוף.
לי מוריד. זה אומר שיש לנו השקפות עולם הפוכות וכנראה הייתי רבה איתו בקלות.
מאוד p:
הדעה שלו ואין לי מה לעשות עם זה. זה לא יעצור אותי מלהיות איתו אבל זה כן יגרום לי לחשןב פעמיים.
כן. אם מישהו יגיד לי את זה אני שולחת לו סירטונים של התוצאות של ההפצצות שיגמרו לו לסיוטים וחוסמת