22 תשובות
בתור גבר, אני יכול להגיד מעצמי שאני לא רציתי או ארצה שאף אקסית "תקנא" אני פשוט ממשיך הלאה כי אני בן אדם בוגר ואני מבין שהקנאה הזאת לא תוביל לשום מקום להראות שאני ממשיך הלאה זה הכי טוב, ועד כמה שגיליתי גורם למישהי לקנא, אבל זה ממש לא המטרה שלי לגרום לה לקנא
שגבר מגיע למצב שהוא רוצה לגרום לבחורה "לקנא" הוא במצב מאוד לא טוב.
מחפשים
אף פעם לא ניסיתי לגרום למישהי לקנא
נעצתי אימאלה
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי מבנים אחרים..
אתם כן מנסים לגרום לקנא בדיוק כמונו אולי לא ספציפית אתם אבל בכלליות בטח שכן
אנונימית
כל גבר הכרתי עד היום לא ניסה לגרום לאף אחת לקנא כי אנחנו לא ילדותיים
לפחות לא אני עושה את זה ואני די בטוח שרוב הבנים...
אנחנו הרבה יותר ילדותיים לפחות חברים שלי, אבל לגרום למישהי לקנא זה לא משהו שגבר יעשה
לא בן
בנים לא כאלה מתוחכמים
בחיים לא שמעתי על מישהו שמעלה סטורי כדי לגרום לבחורה לקנא
זה קטע שבחורות עושות אם כבר יותר הגיוני
שואל השאלה:
לא מאמינה לכם זה כיף משחקי אגו כאלה אל תשחקו אותה כן זה קצת ילדותי אבל כולם עושים את זה לפחות כל הידידים שלי אמרו לי שאתם עושים את זה אולי אתם ספציפית לא אבל תמיד יש משחקים כאלו אל תבלבלו
אנונימית
זה לא קשור ל"מי יותר בוגר" או "מי יותר מתוחכם"

זה נטו לפי הסביבה. בנות הן יצור הרבה-הרבה יותר חברותי מבנים, ברשתות החברתיות לרוב יש מעל 65% בנות, זה כנראה נובע מזה שבנים נוטים להסתיר רגשות

מה שאומר שבנות בממוצע הרבה יותר מחפשות לדעת שאנשים אוהבים אותן, או לפחות לדעת מה חושבים עליהן, יותר נכון מחפשות לדעת את המעמד החברתי שלהן, בעוד שלבנים לרוב זה אכפת במידה נמוכה יותר.

לכן אגו, או יותר נכון "צומי", וקנאה הרבה יותר נפוץ אצל בנות, קטע של איך העולם התפתח כזה.
^ חייב להסכים
אני נגיד עשיתי פעם סטורי ששאלתי שמה "האם לומר מי הקראש שלי" ועשיתי סקר כזה והקראש שלי לשעבר ענתה, וזה היה הסקר הראשון והאחרון שהיא ענתה , בסוף כתבתי שהמספר 3 ממספרי משימה הקראש שלי...
מחפש האם היא צופה
שואל השאלה:
הוא מנסה תאמין לי
נדבק אליה מולי מתחיל לחבק אותה בכוונה ואז מתסכל עליי , מחפש תשומת לב כל הזמן, אומר לחברים שלו עליי כל הזמן והם גם מתכלים עליי מלא
כל הזמן מדבר עם בנות מולי בכוונה הילד לא איתנו
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מחבבת אותו וזה באמת מרגיש שהוא מנסה לגרום לי לקנא בגלל זה רציתי לראות אם זה יציק לו שלא צפיתי בסטורי..
עדיין לא הבנתי אם זה אכפת לו
אנונימית
אם לא ראית לו תסטורי שבו הוא מנסה לגרום לך לקנא - כנראה זה מציק לו כי הוא כבייכול עשה סטורי במיוחד בשביל משהו שבסוף לא קרה (בשביל שתראי ותקנאי אבל בסוף לא ראית)
אם זה מה שאת מתארת זה די פתטי, אבל זה נשמע שזה עובד, כלומר למה את מקנאת?
את מחבבת אותו?

לא נראה לי כדאי לך לחשוב על זה יותר מדי, מקסימום אחלה הצגה מהצד.
שואל השאלה:
את האמת שבזה אני מסכימה אבל עדיין אני חושבת שלבנים אכפת גם כי באמת שעכשיו בדיוק יש מישהו שכל הזמן מנסה לגרום לי לקנא אז שאלתי את השאלה כי הוא העלה סטורי עם מישהי ולא צפיתי אז רציתי לראות אם הוא יתעצבן
אנונימית
ברור שלבנים אכפת, וגם אני המון פעמים מקנא לבת הזוג שלי, או אפילו מנסה להוציא ממנה תשומת לב,

זה לא משהו שלא קיים, פשוט בהרבה פחות, ולהעלות סטורי בשביל תשומת לב זה די קיצוני ואני חושב שרוב הגברים לא עשו את זה.

ואיך את יודעת שהוא מנסה לגרום לך לקנא?