6 תשובות
אמ לא.
אל תקני ביוטיקר^^^ זה חרא.
אבל לא חסר חברות זולות יותר וטובות יותר
ממש לא.
שואל השאלה:
האמת שניסיתי כבר את הסטודיו פיקס יש לאמא שלי פשוט אנחנו גוונים שונים
אנונימית
לאא אא אא אא אא
של ביוטיקר עשרה שקלים ונדירה יותר! מבטיחה לך!!
אם את מכורה לאיפור כמוני כן
אם לא לכי על זול מייבלין נגיד טובה
אנונימית