5 תשובות
את צריכה לבוא עם תעודת זהות או ספח, לא חובה מבוגר.
ואת יכולה לחפש בגוגל מקומות בבאר שבע...
במרכזית,צריך להביא תעודת זהות ועשר שקל,אני משערת שאם אתה מתחת ל16 תצטרכי לבוא עם הורה
אממ גם במבחינה פיזית גם בני 16 הם מבוגרים חוץ מזה על פי חוקי ישראל, כל עוד יש לך תז ביד גם אם הוא בגיל 14 וחצי את לא חייבת ליווי מבוגר
עשיתי את זה בתחנת רכבת של באר שבע, עליתי על הרכבת ונסעתי לתחנת באר שבע צפון, זה תחנה אחת לפני תחנה אחרונה בבאר שבע. ואצלם בתחנת רכבת, זה מקום גדול שם התחנה ספציפית, היו קופה כמו מוקד כזה, צילמו אותי שם והפיקו לי רב קו