68 תשובות
פילוסופיה
ראשי עמותות לא מקבלים משכורת, זה לגמרי התנדבות.
עבודה סוציאלית
מתמטיקה
שואל השאלה:
מה עם לנסות להשפיע על דעת הקהל?
אנונימי
כל מה שרשמו למעלה, עובדים סוציאלים, מזכירות ופועלי בניין כן מרוויחים^ חוץ מפילוסופיה אבל היא לא תורמת כל כך
אנונימי
בתור נכה ונער בסיכון לשעבר עובדות סוציאליות מרוויחות גרושים וזה ממש לא מספיק למחיה
^^^ראשי עמותות לא מרווחים. זה לא חוקי שיקבלו משכורת על זה.
ובטח שפילוסופיה תורמת, איך אתה חושב שהגענו לעולם שכזה?
אז כנראה שזה מקצוע רחב, אני מכיר עבודת סוציאלית שמרוויחה לא גרושים.
יעל121^ פילוסופיה לא תורמת כל כך היום. בתקופת האימפריה הרומית היא כן תרמה.
אנונימי
ה ו ר א ה
שואל השאלה:
להשפיע על דעת הקהל ללא תשלום הכוונה
אנונימי
שואל השאלה:
המחשבה העיקרית שלי היתה פילוסופיה והשפעה על דעת הקהל ללא תשלום
אנונימי
^^^^^מי אתה חושב התחיל את הנואורות? פילוסופים.
פמיניזם? פילוסופים.
אמנות? פילוסופיה.
זה לא תורם כמו מדע, זה ברור אבל להגיד שזה לא תורם.. זה פשוט לא נכון.
יעל121 נכון, לכן אמרתי שבעבר זה תרם. היום הרבה פחות.
מתי בפעם האחרונה ביקרת אצל פילוסוף?
שואל השאלה:
מחשבה ימנית פילוסופית הכי תרמה לעולם
אנונימי
לא יודעת כמה כסף עושים אבל להיות חבר כנסת זו דרך להשפיע ולתרום לעולם
להניע חוקים שישפיעו
כמו פעולות נגד ההתחממות הגלובלית
פילוסופיה, מתמטיקה.

וחחח באיזה עולם פילוסופיה לא משפיעה בדיוק? מלחמת העולם השנייה היא מלחמה בין מדינות (הציר המוקדם) שהאג'נדות שלהן באופן רשמי נוסחו בתוך המתחם של הפילוסופיה (מרקס-לנין, מקיאוולי, דרוויניזם של האקסלי, היטלר, ניטשה), מדינות המערב נוצרו ע"י פילוסופיה לא פחות (אינדבידואליזם הלותרני, הפדרליסטים). גם כיום השפעת הפילוסופיה גדולה לא פחות, סמית', מרקס, גראמשי, אדורנו, ברק, מנהיים, אוגוסטינוס,
דורקהיים, ובר, רולס, קאנט, נוזיק, אקווינס, ורבים אחרים שכל ההתנהלות של חברות (פוליטיות ופרטיות) מבוססת על הגותם; כבר אמר קיינס הגדול: "אנשי מעשה, הרואים את עצמם כמשוחררים למדי מהשפעות אינטלקטואליות כלשהן,
משועבדים בדרך כלל לכלכלן כלשהו שהלך לעולמו. מטורפים שעלו לשלטון, הקולטים קולות מן האוויר, מזקקים בדרך כלל את שיגעונם משרבוטיו של כתבן אקדמי כלשהו, שנעשו כמה שנים קודם לכן".
טוב אחי..
תמשיך לזבל בהודעות שאף אחד לא מבין. לא פעם ראשונה שאתה עושה את זה.
חוסר ההבנה שלך לא גורר טמטום קולקטיבי יקירי.
הלוואי זה היה חוסר הבנה, אבל חצי מהתשובות שלך הן כאלה.
כאלה מה? עם שמות?
ניהול עמותות
ulf עבודה סוציאלית עושים הרבה כסף על כל ילד בערך 17 אלף
fm
חקלאות זה כן עושה כסף..
מתנדבי מד"א
אנונימי, על כל ילד שמה? מאיפה הנתון הזה? אני רואה את העובדות הסוציאליות, הן נוסעות לעבודה בתחבצ, איפה הכסף הזה?
לא מבין למה לחפש מקצוע שיש בו משמעות ואין בו כסף אם אפשר לקבל את שניהם במגוון רחב של מקצועות, החל ברפואה ובתחום הפרא-רפואי (אם עובדים בפרטי), וכלה במשפטים ובמקצועות המדעים המדוייקים. אין ערך לחיי סגפנות, אין סיבה להימנע מלהרוויח משכורת נאה. אם כי מובן שהשיקול העיקרי בבחירת מקצוע (בעיניי לפחות) הוא מידת החיבור של האדם לתחום והאהבה שלו לעיסוק אותו הוא בוחר. ערך ומשמעות הם ההבאים בתור, וכמובן רמת ההכנסה משחקת גם היא תפקיד לא קטן.
אסייג את דבריי- יש ערך בחיי סגפנות. אף על פי כן, לרוב המוחלט של האנשים סגנון החיים הזה לא מתאים, ואני ביניהם
חד משמעית עבודה סוציאלית
כמות הכסף שהם מרוויחים היא פשוט בושה..
מתנדבי מד"א - מצילים חיים, ראשי עמותת - זוהי התנדבות למען לעזור לאנשים
סיעוד?
אנונימי
כבאות והצלה
מתנדבי מד"א
ulf אז מה שהם נוסעות באוטובוס אני אידית מכירה עובדת שמקבל על כל ילד 17 כדי לקנות לו משהו רוצה ואת השאר לעצמם אבל בן לא קונות להם
אנונימית גם אני מכירה עובדת סוציאלית והן מקבלות הרבה מאוד
תרומת איברים
טכנית, מורה למתמטיקה, כי הוא לא מקבל הרבה כסף, אבל הוא עוזר לדור העתיד להיות מתמטיקאים ופרופסורים בעוד 20 שנה
תלוי למה אתה קורא תרומה לעולם.
זה לא מקצוע אבל מה שהיא עושה^
פרמדיקים. מרוויחים בערך 35 ש''ח לשעה, למרות שהעבודה שלהם ביומיום היא עזרה ראשונה והצלת חיים עם לחץ תמידי
אנונימית
אולי משחק? (לפני שיעשו לי מינוסים, רוב השחקנים לא מרוויחים הרבה בכלל)
המון התנדבויות בבתי ספר שאתה הולך לעזור לבעלי חיים קשישים ניצולי שואה ילדים עם מוגבלויות נכי צהל וכדו..
ulf כמה זה לא מספיק למחיה בשבילך?
אנונימית
במקצועות התנ"ך לא תמצאו הרבה רווח כספי אך בפן הנפשי והנשמתי יש ככ הרבה שזה מחפה על השאר
משתמש בתחבצ = מרושש ulf?

אין לי מושג עם עובדים סוציאלים אבל פשוט תביאו לינקים כדי לראות באיזה צד רוב ההוכחות...
שירות לאומי. הן עושות כל כך הרבה אבל מקבלות רק 800 שקל בחודש
גם הוראה זה לא מספיק
מנקי רחוב
מקבלים גרושים
ובלעדיהם האוויר שלנו היה ככ מזוהם
אנונימית
אנונימית כמה עובדות סוציאליות מרוויחות?
אנונימית
ה ו ר א ה


מורים/מורות/גננים/גננות וכדומה:)
חבדניקים❤
אנונימית
מי שכתב שבעלי עמותות לא מרוויחים טעה בענק.
לצורך העניין - דוגמה קלאסית, הבעלים של האגודה נגד הסרטן מרוויח לבדו מעל 100 אלף שקל בשנה מהעמותה.
אומר את זה ממקור ראשון, התנדבתי בזמנו בבית הספר לעמותה נגד הסרטן עם מישהי שבאה מדרג גבוה בעמותה והיא אמרה לי בעצמה שזה הדבר הכי מאכזב בעמותה ובכללי בכל עמותה כמעט.
כל ארגון ללא מטרות רווח
תרומה לקהילה בעמותות
ורוב העבודות תורמות לעולם
national geographic
לא הבנתם למה התכוונתי
הכוונה שלי היא ש"עובדות סוציאליות שמקבלות 17 אלף על כל ילד" היו יכולות לממן לעצמן רכב
כן זה מה שהתכוונתי
אמא שלי עובדת סוציאלית ואנחנו חיים ממש טוב
אנונימית
איך מנקי רחוב מנקים את האוויר מה???
הם מנקים לכלוך שבדרכ לא משפיע על האוויר וגם אם כן יש דברים שמשפיעים הרבה יותר אז הם כמעט לא עושים כלום בקשר לזה.
ulf עזבי טעיתי:( פשוט חיברתי דברים אחרים לדברים אחרים את צודקת
למרות ש*חלקן* מקבלות משכורת טובה מאןד
מה אתה אומר?
תיתבייש לך שככה אתה מדבר
אנונימי
אני בן
young. איך לעזור לילדים זה לא להציל את העולם?
young שום עבודה כמעט לא "מצילה את העולם"
אבל יש עבודות שעוזרות לעולם ולאנשים ועובדות סוציאליות הם אחת מהן
וצריך הרבה כישרון כדי להיות עובדת סוציאלית.
לא כל העובדות הסוציאליות עובדות עם ילדים בכלל
זה לא דבר פשוט בכלל לעבוד עם כל מיני מקרים קשים מאוד.
יש להן הרבה לחץ, לא לכולם יכולים לעמוד בלחץ הזה ולשמור מקרים קשים
אנונימית
אתה יודע איזה
אנונימית