8 תשובות
לא.
וחיילים לא מקבלים 3000
שואל השאלה:
לוחמים מקבלים 3000
לוחמי חודש בשנה השלישית שלהם רק מקבלים 3000.
רוב החיילים בצהל לא מקבלים ככה, אני מקבל 1386.
שואל השאלה:
2400 ויעלה ב2024 ל3000 טעיתי
עדיין, זה רק ללוחמי חוד.
לפי דעתי כיום הדמי קיום טובים ברמה מסויימת ומאפשרת לפחות לקיים במציאות הזאת רמת חיים לבן אדם שמקריב את החיים שלו ואוכל חול בשטח.
אבל אם זאת תן לי לתקן אותך כי הבאתה נתונים שהוצאו מהקשרם.
לוחם חוד בשנה רק בשנה השלישית! מקבל את הסכום הזה(3000).
טירונים ולוחמים רגילים בשנתיים הראשונות מקבלים פחות מזה, בערך בין 1800 ל2400.
שואל השאלה:
מזה לוחמי חוד
לוחמים סדיר שנמצאים בשנה השלישית לשירותם, כולל חיל הרגלים ושריונרים.