3 תשובות
תעשו עם זה משהו עכשיו !!השנייה בטח ממש נפגעת מזה
אנונימית
מקסימום תנסי להתחבר יותר גם אליה אם לא אז תגידי את זה להן שאת מרגישה פחות טוב בשלישיה כי את לא רוצה לפגוע באף אחת
אמן
אנונימי
באותו הנושא: