10 תשובות
ממש לא בסדר
זה התפקיד של הנאמנים פה אבל בואנה תפסו תחת וחושבים שהם איזה זן מובחר
לא יודע מה קרה אבל אף פעם אין הצדקה לענות בצורה מזלזלת..
אין הצדקה לענות בצורה מזלזלת
זה התפקיד שלהם בסופו של דבר
שואל השאלה:
אמרתי לו נאמן אפשר עזרה משהו כזה
ואז הוא לא ענה אחרי כמה שעות והייתי צריכה עזרה ולא מצאתי נאמן אחר ורק הוא היה מחובר
אז כאילו הוא אמר שיש דרך מכובדת להתחיל שיחה כאילו לשאול מה שלומו וזה, אבל אני צריכה עזרה, ואני לא צבועה, יש נאמנים שאני שואלת לשלומם כי הם מדברים בגובה העיניים ובאמת נחמדים והוא מתנשא אז לא בא לי לשאול ואני לא חייבת, תפקידו לעזור
זה ממש לא בסדר
הם סתפ מתנשאים
שואל השאלה:
לא כולם, תאמת פגשתי כמה ממש נחמדים
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי לו, אז הוא אמר לי ללכת לחפש מישהו אחר שיעזור לי
אני מבין למה הוא עשה את זה, בכל זאת...
אנונימי
אי אפשר להבין למה הןא עשה את זה
זה מזעזע ולא מצדיק את מה שהוא עשה
היא לא צבועה וזכותה לא לשאול אותו מה שלומו
בתכלס מחובתו לעזור לה
שואל השאלה:
בדיוק, תודה לך