8 תשובות
כן למה לא
מקסימום לא תרדמי אז לפחות ישנת משבע עד 12
הייתי מנסה
לא כי לא תתעוררי אם תשני, לי זה קורה ככה לפחות
אם את לא מרגישה עייפה אז לא
אם את יודעת שתצליחי לקום אחר כך אז תלכי לישון
בכל מקרה לילה טובב
זה מה היה לי גם לא הלכתי לישון ידעתי שסתם יהיה לי קשה לקום .
אם יש לך יום ארוך מחר כן, אם אין לך הרבה מה לעשות אז לא חייב
כדאי לנסות