7 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה אני פשוט לחוצה כי לא בא לי בסוף להיתקע לבד במסיבה זה מלחיץ
אמאלה אני פשוט לחוצה כי לא בא לי בסוף להיתקע לבד במסיבה זה מלחיץ
אם זה בסדר מצידך שאני אשאל..איזה מסיבות יש היום של מינוס שש עשרה כי כתוב שאת 15
היי את שוב וכןן תרגעי כבר
שואל השאלה:
https://api.get-in.com/he/181269?seller_code=3leoxojc1ht
https://api.get-in.com/he/181269?seller_code=3leoxojc1ht
כן למה שלא יהיה בסדר
שואל השאלה:
יש מסיבה פורים הולכים לאיבוד ב16.3 בתל אביב וזה לח'-י'
יש מסיבה פורים הולכים לאיבוד ב16.3 בתל אביב וזה לח'-י'
אפשר קישור
באותו הנושא: