4 תשובות
פשוט תגידי לן
שואל השאלה:
כן אבל איך
כן אבל איך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא טובה בלנסח דברים
אני לא טובה בלנסח דברים
אנונימית
פשוט תמשיכי לדבר או לשלוח הודעות, אל תהיי ספציפית. אני דיברתי פה עם מישהי על מזג האוויר וזה זרם. פשוט ממשיכים, זה תמיד עובד. את לא בהכרח צריכה להגיד לו, פשוט מבינים את זה לבד עם הזמן
באותו הנושא: