14 תשובות
אבל הרבה פחות מתחפשים
שואל השאלה:
אני בכיתה מדעית אז אני מפחדת שהם לא יתחפשו אף אחד כמעט
אנונימית
אל תעשי תחפושת מפוארת, כבר לא כזה משקעים בחטיבה ובתיכון , שימי הכי סולידי ופשוט . זה מה שאני עודה אני מתחפשת לשטן עם עוד 3 חברות והכי פשוט
תקשיבי גם אני בכיתה מדעית ובכיתה ז כולםם התחפשו זה ממש לא מביך אתם כולה בני 12
והתחפשתי לארתור חיחי
שואל השאלה:
הארי פאקינג סטיילס

אני עושה סוגשל קוספליי לאנימה, זה לא כזה מוגזם, זה בגדי בית ספר של אנימה ועוד כמה דברים קטנים (אני מחפשת משהו לצבוע איתו את השיער לוורוד אבל לא מוצאת...)
אנונימית
בתיכון מתחפשים אפילו אל תדאגי
שואל השאלה:
חחח תודה על העידוד, אבל כנראה הבית ספר שלי הולך להיות מלא בבנות מהשכבה שלי שמתלבשות בצורה הרבה יותר מדי חשופה
אנונימית
בסדר לפחות הם מתחפשותת
תעשי מה שטוב לך! זה פוריםם!!!
ברור שמתחפשיםם
אני spiderman למשל
גם בלי קשר
הם זורמים
שמעי בכיתה שלי עכשיו הם משחקות את עצמם "בוגרות" ושמות רק קשת
אבל רק שתדעי, שזה הכי הכי שווה להתחפשש שיגידו מה שיגידו זה הכי כיףף, רק השווים מתחפשים:)
גם מבוגרים מתחפשין