אם אני טובה במשחק, ממש טובה ולקחתי קורסים ב'הסטודיו' (של גל אמיתי) אבל לא הייתי בבית ספר למשחק כמו בית צבי (המשך למטה)
עדיין הסיכויים שלי להתקבל לאודישנים וכאלה יופחתו כי לא הייתי בבית ספר למשחק עם שם גדול כמו בית צבי או יורם לוינשטיין?! אני באמת ממש טובה במשחק ולקחתי שיעורים וקורסים במשחק