10 תשובות
שואל השאלה:
^
פשוט כי ככה הם בנויים, שמיניונים בנים יכולים להתרבות
אבל זה לא אומר שהם גייז
אנונימי
אולי פשוט תראה בשקט בלי להרוס לכולנו את הילדות? חחח
שואל השאלה:
^
תמשיכי לחלום חמודה
אנונימי
דיי יש לי אובססיה אליהם ו4 בובות גדולות מגרמניה
יאו איזה הרס ילדות
בכל מקרה אף פעם לא כזה אהבתי אותם
אבל וואו כאילו באמת מוזר
שואל השאלה:
^^
שמחתי לעזור
אנונימי
^^^ דיי לקנא ליי
לא נראלי הם יכולים להתרבות
בום טראח, ילדות בפחח
מזה אמאלה
שמעי, גם ההוא גרו נראה אחד ההומאים
וגם אח שלו