6 תשובות
חרא רצח
אנונימית
מצפון כל החיים
כנראה אחרי מעט זמן לא מרגישה יותר.
שואל השאלה:
אני אוהב את האתר הזה, נחמד.
אני אוהב את האתר הזה, נחמד.
אנונימי
תקשיב אני לא יודעת מה אתה חושב לעשות מהשאלה , אבל אומרת למקרה , כלום, אבל כלום!! לא שווה שתאבד את החיים שלך בגללו , בטח לא שיברון לב , תצא , תעבור גלואו אפ , תמצא מישהי פי עשר יותר טובה ותוציא לה את העיניים שיפלו לה מרוב קנאה!!
אני פה אם תרצה לדבר
אני פה אם תרצה לדבר
אנונימית
תלוי מאיזה סיבה שברתי לו את הלב , אם פגעתי בו או שלא היה לי טוב איתו אבל כן כנראה הייתי מרגישה רע
באותו הנושא: