6 תשובות
חרא רצח
אנונימית
מצפון כל החיים
כנראה אחרי מעט זמן לא מרגישה יותר.
שואל השאלה:
אני אוהב את האתר הזה, נחמד.
אנונימי
תקשיב אני לא יודעת מה אתה חושב לעשות מהשאלה , אבל אומרת למקרה , כלום, אבל כלום!! לא שווה שתאבד את החיים שלך בגללו , בטח לא שיברון לב , תצא , תעבור גלואו אפ , תמצא מישהי פי עשר יותר טובה ותוציא לה את העיניים שיפלו לה מרוב קנאה!!
אני פה אם תרצה לדבר
אנונימית
תלוי מאיזה סיבה שברתי לו את הלב , אם פגעתי בו או שלא היה לי טוב איתו אבל כן כנראה הייתי מרגישה רע