3 תשובות
יש מסעדה שם איפה שהטיילת משהו עם שפם (הלוגו) לא זוכרת את השם ממש טעים שם ויחסית זול חלבית ואיטלקית.
שף על האש, אל גאוצ'ו, קפה קפה, היקב
כן בטיילת! יש את הייקב ואת מול הים שלפי דעתי הן לוקחות בגדול!
יש גם את בלייקר בלייקרי וקפה גרג, אבל לדעתי אלו הכי טובות:)