5 תשובות
ממליצה רצח על ביוטיקר
מעולה
אנונימית
לא ממש אהבתי .. הקונסילר של מייבלין הרבה יותר טוב :)
אישית לא אהבתי.
ממליצה על קרליין.
וואי אני לא יודעת בכנות לא תחומי
מה שכן, מייבלין הם יותר ממעולים מהניסיון הקטנטן שלי איתם:)